Pages

Sunday 5 April 2015

Small Epilog's of Rabi'Atul Adawiyah Norali

Sunday 5 April 2015
heeyyyyy . asslamualaikum. i nak describe pasal my bestplengg Bibieyy . okeyy . Actually kan . i never had a bestfren before . becouse i hat FRIENDS . ehh , salah bukan . emm , macam mana mau cerita arr . aku banyak pengalaman pasal KAWAN MAKAN KAWAN sebelum ni lah . sekarang pun masih lah kali . dan aku pun pernah buat benda yang sama dengan orang dalam keadaan sedar ataupun tak sedar . tapi , walaupun aku tak sedar lama lama aku sedar lah juga tu . hahaha . kembali pada kerabau bibieyy . dia ni anak buah pada cikgu zurainah . so , kira dia minta puji lah time form 1 . mungkin itulah sebab kami benci sama benci . aku pun ada mama bapa di sekolah tu . tulah kami dua dua tapuji . hahaha. lepas tu , time form 2 pulak aku dapat tau yang dia SUKA sema sii paci kerabau , MIRZA. aduiii . dating jak kerja . kami selalu buat kes yang sama . tapi , biasanya nda tropot sampai lah satu hari orang alim kasi tropot kami . HAHAHAHA . ok diam , shh . jangan kasitau sesiapa . hahaha . pastu time form 3 ada kembar baru masuk sekolah kami . kami begeng sema drg . eh salah , drg begeng sema kami . Ezza pun masuk geng kami sebab dia rasa geng dia yang lama abaikan dia sebab dia bekaple yang lain inda . dan geng pun terbentuk dan semakin hari semakin i rasa i and bbiey semakin berjauhan . tapi , ego memakan diri . i biarkan ianya terjadi . hahaha . sii kembar yang adik becouple sema Afiq , CRUSH i dulu time form 1. kimbett banar . tapi , i abaikan . tapi , dalam hati . I CUBA NAK HANCURKAN KORANG . wahahahah . inda bah . itu ayat main main . aippp . itu pun jangan kasi tau sesiapa . hantakk ni kepala. hahh . inda bah .lepas tu time form 4 . hujung tahun, sii bibiey rapat sama AVI , deii . aku punya marah time tu sebab Avi EX kepada kaple  masa tu . T_T . so , i rasa . she defending Avi. Time tu satu minggu aku kasi abai dia . paduli lah dia sana . dia mau pindah kah apakah . idc. masa tu lah . hahaha. sekali time form5 , dia mesej aku . wahahaha . aku layan lah bah. my bespleng bah tu . amna taha lama lama . euuu . GALI BUDU AKU . hahaha . whatever . hahaha . RABI" ATUL ADAWIYAH NORALI . kili kili . ahah . ok bye . sekian.


No comments:

Post a Comment